Cauta

Joc, Cucereste muntele

Brand: Londji
Disponibilitate: In Stoc
217,00
inclusiv expedierea
i h
Ship to
*
*
Mod de livrare
Nume
Estimare Livrare
Pret
No shipping options
Joc de strategie pentru cei care iubesc natura, muntele si joaca Jocul te poarta pe cel mai inalt munte, pe varful caruia inca nu a reusit sa ajunga nimeni. Cucereste tu varful, folosindu-te de logica si strategie pentru a crea traseul pe care sa urci pas cu pas. Pentru 2-5 jucatori. Durata jocului: 50 min. Joc de cooperare si strategie. Dezvolta planificarea, orientarea in spatiu, anticiparea miscarilor si gandirea strategica, cooperarea intre jucatori. Continutul este detaliat pe fisa din interior- piese cu ajutorul carora se construieste plansa de joc, forme triunghiulare si neregulate care alcatuiesc un munte, cu trasee si puncte de oprire, cu diferite forme de relief (padure, roci, gol alpin cu zapada), figurine pioni si zaruri din lemn, tokenuri cartonate cu provizii, animale, o zana, cabane, gunoi, premii. Scopul jocului: completarea unui traseu pana in varful muntelui, iar jucatorul care ajunge sus sa adune cat mai multe puncte. Pregatirea jocului Se completeaza baza muntelui. Fiecare jucator alege o culoare si pune triunghiul cu culoarea respectiva la baza muntelui, in locurile indicate. Nota: daca sunt mai putin de 5 jucatori, piesele cu punctele de start se asaza cat mai departe unele de altele; triunghiurile nealese se pun cu semnul x in sus. Jucatorii isi pun apoi si pionii de culoarea corespunzatoare pe punctele de start de pe aceste piese. Piesele triunghiulare (cu fata dubla) se amesteca si se pun in teancuri separate: 3 teancuri cu cate 5 piese zapada, 3 teancuri cu cate 10 piese roci, 4 teancuri cu cite 16 piese padure. Fiecare jucator primeste un token cu mar si unul cu apa, iar restul tokenurilor cu provizii, gunoi, animale se pun in teancuri separate, alaturi de zana, asezata separat. Incepe jucatorul care a fost cel mai recent la munte, aruncand cu zarurile numerotate- un zar va fi pentru construit muntele si celalalt pentru inaintare; jucatorul va decide care zar il foloseste pentru fiecare miscare. Construirea muntelui : jucatorul ia cate piese arata zarul ales si le potriveste peste cele deja pozitionate, completand marele munte. Intai se iau piese cu padure; dupa ce acestea se termina, se continua cu roci, apoi la final zapada. Jucatorul poate lua piese din oricare teanc potrivit zonei de relief la care construieste, dar fara a se uita la partea de jos; piesele nu se pot schimba odata luate din teanc. Piesele se pun mergand in sus de la baza la muntelui, si formand un triunghi mare, cu o piesa singulara in varf (triunghiul cu stegulet); piesele trebuie sa se atinga, nu se pot pune piese separat de cele deja pozitionate; piesele triunghiulare se pot aseza cu varful in jos doar daca au in ambele laterale alte piese vecine potrivite; piesele se pot aseza cu oricare parte in sus, dar traseul trebuie sa fie continuu (traseul nu se termina cu o margine de la o piesa vecina sau marginea muntelui). Nu se poate bloca traseul/ cararea unui alt jucator. Piesele speciale: Cabana: daca sunt mai mult de 3 jucatori, pozitionarea acesteia pe plansa de joc trebuie sa fie agreata de cel putin inca un jucator. Se pune apoi si tokenul cabana pe piesa triunghiulara. Gunoi: atunci cand se pune o piesa triunghiulara cu flori/floare, pe ea se aseaza un token gunoi. Organisme vii: cand jucatorul al carui rand este ia o piesa triunghiulara cu animal sau ciuperci, o alatura imediat plansei de joc munte, apoi pune tokenul corespunzator pe ea. Piesa va fi casuta animalului respectiv, si tokenul intra in joc. Nota: avand teancuri diferite cu piese de acelasi fel, poate fi util la planificarea miscarilor; este indicat sa pastrati teancurile cat de mult posibil (sa nu le epuizati luand din acelasi teanc). Luati in considerare si cararile celorlalti jucatori. Puteti sa va sfatuiti pentru a avea in final mai multe sanse sa ajungeti in varf. Inaintarea (pentru a muta pionul, a cara provizii sau a aduna mai multe puncte) Al doilea zar va fi folosit pentru oricare miscare pe carare. Numarul de pe zar poate fi ”consumat” cu piese triunghi